23+4 olmam gerekiyor son adet tarihimi baz alınca fakat geç döllenme olduğu için 22 hafta çıktı geçen detaylıda. Doktorum bebek geriden geliyor dedi. Tüm organları vs her şeyi maşallah gayet güzel uyumlu dedi ama haftası 8-9 gün geriden geliyor deyip korkuttu bizi. Bebeğe yeterli besin gitmiyormuş sanırım öyle söyledi sen ne kadar beslenirsen beslen bu kordonla alakalı demişti. Biz baya korktuk, farklı bir hekime de gitmeyi düşünüyoruz bence tek doktor görüşüyle kalmayın. 🙏🏻 Burda çok okudum merak edilecek korkulacak bir şey yok yazmış arkadaşlar. Hatta ikili üçlü testimiz, ense kalınlığımız da temiz çıktı çook şükür 🙏🏻 Dediğim gibi tek doktorla kalmayın 🫶🏻