Happymm Tüp bebek olup normal doğum yapan var mı ya da çevrenizden birileri. Normal doğum olmaz diyor çevremiz fakat ben doktorumla konuştum durum elverişliyse risk yoksa gayette normal doğurabilirsin dedi
sselinn Happymm genelde risk almak istemiyorlar ve sezeryan tavsiye ediyorlar. Bende tüp bebek ile hamile kaldım. Doktorum sezeryan tavsiye etti. Bende direnmedim.
muziceanne_ Happymm elbette yapabilirsin normla gebelikle aynı bebek ve sizin için bir risk yok ise bebek normal gelme yolunda ise neden olmasın
Allahvargamyok Happymm bizde doktorumuzla normal doğum planlıyorduk böbrek sıkıntılarım oluştu sezeryana dönmek zorunda kaldik tüp bebeğinde normal yolla olandan bi farkı yok gebelik oluştuktan sonra 😊
Ebru_20 Happymm bende tüp bebek annesiyim doktoruma sordum hiç bir sorun olmazsa normal doğum olur dedi ama bebek veya sen riske girersen sezeryan dedi ama tüp bebek olanlar genlde bebeği riske atmak istemiyor dedi sezeryan oluyor dedi
sselinn Happymm iki hafta zordu benim için. Sonra daha iyi oldum çok şükür. ama bünyeden bünyeye değişiyor. Eve gelip bütün işimi kendim yaptım diyen de vardı.
Mzzz Benim bir tanıdığım tüp bebek ile hamile kalıp normal doğum yaptı bende tüp bebek ile hamileyim bu zamana kadar sezeryan olursun falan demedi doktorum 🙏😇 inşallah normal kolay bir doğumumuz olur 🙏😇