Baraninci_35 Arkadaşlar 38 haftalik gebeyim çok kötü öksürüyorum 1 ay oldu bi türlü iglesemiyorum ne yapsam doktor ilaç verdiler geçmedi sizce ne yapmalıyım ne önerirsiniz benim gibi olan varmi?
Allahkahretmesin1 Baraninci_35 bal ve karabiber öksürüğü hemen kesiyor 1-2 kaşık bala bolca karabiber atıp macun kıvamı elde edene kadar karıştır bende işe yarıyordu tadı çok kötü oluyor ama şimdiden söyleyeyim 😂
AnnesiyimM53 Baraninci_35 sütü kaynat fincana dök içine bir tatlı kaşığı bal azcıkda karabiber koy karıştır iç anında kesiyor
Catsofmom Baraninci_35 Aksamdan taze zencefili doğra. Üzerini geçecek kadar bal koy kuzum. Ağzını kapat. Sabaha üzerine suyu çıkacak. O suyu şifa suyudur. Limon sıkıp iç. Koronadan benı o kurtardı öksürmekten konuşamıyordum
Ftma2 Nane limon iç, 1 yemek kaşığı balla bir iki damla limon damlat tüket, hakiki zeytinyagin varsa günde 1 yemek kaşığı ılık bir şekilde tuketebilirsin bol bolda ılık su iç
Bahar_22 Şuan hamilesin soğru olurmu bilmiyorum doktoruna sormadan deneme sakın ama ben tam 1 buçuk yıl geçmeyen öksürüğümü kavun çekirdeğini kaynatıp içerek geçirdim 2 kere yapmam yetmişti ve sanırım o öksürük sezeryandan sonra kalmıştı bende
Mkby2 Bendede olmuştu öksürürken dogurcam diye korkuyordum meger enfeksiyon ciğerlerime kadar gitmiş bronşit zatürreden şüphelenildi antibiyotikle geçti astım ilaçlarıyla
Pekmezmasha Benim de çok şiddetliydi. Gebelikte etkilemiş ama aslında alerjim astıma dönmüş. Neyse hava makinesi(nebülizatör) kullanmaya başladım. Günlük kullanıyorum. Ve elh çok rahatladım. Bi araştırın isterseniz
261018 Pekmezmasha gebelikte zararlı oldugunu söyledi doktor onları koyma dedi bence sizde bir sorun doktorunuza
Pekmezmasha 261018 hem yazan göğüs doktoruna hem kadın doğumcuma sordum ikisi de kullan sıkıntı olmaz dedi. Zaten kullanmama lüksüm yok maalesef çünkü nefes darlığı ve bitmeyen öksürük perişan oluyorum.
Gizemlibirisi Bende öyleydim.geceleri bile kalkıp zeytinyağı pekmezi ısıtıp içtim tatlı kaşığıyla.gecti şükür bir haftada
Ipek0506 Pekmezmasha doğum yaptınız mı acaba bi sıkıntı yaptımı ilaçlar bende cortair kullanıyorum da