Baraninci_35 Arkadaşlar 38 haftalik gebeyim çok kötü öksürüyorum 1 ay oldu bi türlü iglesemiyorum ne yapsam doktor ilaç verdiler geçmedi sizce ne yapmalıyım ne önerirsiniz benim gibi olan varmi?