Mlkengn öncellikle çok geçmiş olsun canım . Hayırla sağlıkla al inşallah bebeğini kucağına . Ben de daha gidemedim ihmal ettim aslında kardiyolojiye bı gitmem gerekiyor . Aslında azaldı carpintilarim ama yinede devam ediyor . İnşallah bu hafta gitmeyi düşünüyorum .