Ayse_2409 ben çok beğenmedim fırınla aynı yani patatesi fırına atmış gibi. Belki de ben çok bilmiyorumdur kullanmayı. Dediğim gibi olmasada olur. Ama sabah uyanınca patatesi hemen atmak falsn pratik oluyor yağ sıçrama derdi yok yağdan tasarruf oluyor. Her kullanımdan sonra kocaman hazneyi yıkamak falan biraz zor. Kısacası olumlu yönü de var olumsuz yönü de🌸