14+3 teyim başım bi ağrıyo bi geçiyo göbeğim baya çıkmıştı yani şişkinlik değildi çünkü lavaboya da gitsem açta olsam gaz olmasa da vardı bugün baya hafiftim krnım resmen sönmüş yarısı kadar ama tabi yine var niye öyle olmuş anlamadım bugün. Bi de midemde yumruk var sanki yiyemedim de 14. Haftada benim gibi olan var mı nasıl durumlar ?