Tüm hormonlarımız bebek için çok önemli. Bahsettiğiniz hormonlar da tiroid hormonları, bebeğin gelişimi için çok önemli. Dahiliye veya endokrinoloji doktoruna gösterin muhakkak. Kadın doğum doktorunuz da takip etsin. Bende de var aynı sıkıntı, hatta dahiliye beni endokrinolojiye yönlendirdi gebelikte önemli olduğu için daha hassas takip eder dedi.