Melekk21 Arkadaşlar bu haftada doğuma alınanlar nelerle karşılaştıniz? Bebeğiniz kuvoze girdi mi ne gibi sorunlar oldu ? Kalp rahatsızlığım ve yüksek tansiyondan yarın doğuma alinicam bebeğime 1 doz ciger geliştirici yapıldı
Bet1 Melekk21 benim aniden gelişen doğum nedeniyle 34+0 da oğlum sezeryanla doğdu makat gelişti suyum gelmisti ciğer geliştirici de olamadık aniden olunca kuveze hiç girmedi canım
Tubaa41 Melekk21 rabbim sağlıcakla kurtarsın ikinize de canım kalbinde ne rahatsızlık var içini ferah tut Burda çok okuyorum kimi hemencık çıkıyor kuvöze girmiyo bile içini rahat tut. Bebişin kilosu ne kadar şuan da.
Nesli8181 Melekk21 bende kalp hastasıyım 31+4 erken doğum yaptım 4 gün kuvez de kaldı sadece sonra normal odaya alındı normal odada da 3 gün kaldık benimle beraber sonrA ciktik hiç bi sorun olmadı toparladı çok şükür
Melekk21 CayGetireyimMi bi ölçümde 2500 gram dediler bi olcumde 2200 dediler bilemiyorum hangisi doğru
_nigarr24_ Bende de yüksek tansiyon çıktı,erken doğumdan çok korkuyorum🥲31+3 hafta daha. Size de geçmiş olsun,in şa Allah sağ salim kavuşursunuz bebeğinize
Melekk21 _nigarr24_ amin inşallah çok dikkat edin tuzsuz ve yağsız beslenin size de çok geçmiş olsun Allah size de zamaninda hayırlı sağlıklı doğum nasip etsin
Bet1 Melekk21 2600 doğdu. İnşallah sizde sağlıkla alın kucağınıza 🤲🏻 kilosuna çok takılmayın önemli olan kendi kendine nefes alıyor olması ne güzel ciğer geliştirici de olmuşsunuz olumlu dusunun
Melekk21 Bet1 evet ama çok stres oldum ister istemez kontrole diye geldim yatisim yapıldı ve doğuma alinicam hazırlıklı değildim ister istemez düşünüyorum aklıma hersey geliyor ciğer geliştirici bugün yaptılar inşallah yarına kadar faydası olur
Bet1 Melekk21 olur mutlaka merak etme canım. Ben 30. Haftada hazırlamıştım çantaları her şeyi iyi ki de öyle yapmışım dedim doğum zamanı. Şimdi 30+1im gene hazırladım şükür her şeyi erken doğum riskim var gene
Melekk21 Nesli8181 ne güzel maşallah sizin kaç kg doğmuştu bebeginiz ciger geliştirici olmuş muydunuz ?
Nesli8181 Melekk21 yok olmadım 1 kilo 200 gram doğdu benim.ben gripdim bilmeden belime sıcak su torbası koydum tam açıkla doğum yaptım
Virgohome Korkma aşko Allah’ın izniyle hiç bişey olmaz bende 36 ya girdim açıklık var nişanım geldi suyu yada sancı bekliyorum banada yaptılar 2 doz ciğer geliştirici gönlünü ferah tut Allahsa sığın bişey olmaz inşallah
melisadurak Melekk21 Tam olarak 34+5′te yüksek tansiyon ile doğum yaptım 2020 temmuz ayında. 13 gün yoğun bakımda kaldı 2500 gr doğdu. Şimdi 3 yaşını dolduracak 2 ay sonra, içini ferah tut sağlıkla al kucağına