Hanımlar bugün tam 11+3 olduk bebeğim sağ tarafımda ve ben bugün otururken sağ tarafımda sanki ufak bir dokunuş hissettim sanki değil aslında kesin hissettim ama bu sancı değildi içerden birşey dokundu ama biliyorum ki bebeğimi hissetmem için çok erken siz nasıl yorumlarsınız içim kıpır kıpır oldu heyecanlandım birden