Kızlar 1 aylık 4 günlük bir bebeğim var küvezde kaldı 4 gün hastane girince basıyor çığlığı ağlıyor zor sakinleşiyor eve biri gelince de aynısı yapıyor ne yapacağım bilmiyorum sizcs ne yapmam lazım ( son hemşire seni annemden ayırıyorum vb konuşmuştu ondan sonra oldu zaten )