Benimde amh değerim 0,35 ti doktorlar normal yolla deneme dedi tüp bebek yaptım ondada bebeğimi düşük yaptım kaybettim sonrasında dr mfk takviyeleri ile kendiliğimden hamile kaldım evet düşük yaptım ama şıan yine doğal yolla hamileyim inşallah bu sefer bu güzel duygularım güzEl sonuclar rabbim isteyen herkese evlat sahibi olmayı nasip etsin amin