Seh-al Kızlar 2 saate kadar hiçbir şeyim yoktu 2 saattir 10 dakika da bir sancım var bi anda bu kadar sık sancı olması normal mi . Dün açıklığım hiç yoktu
Suheyla2 Seh-al dün vajinal muayene yapıldıysa tetikşemiştir canım dünlenmeye çalış yalancı sancıysa dinlenince geçer geçmiyorsada su ve lekwlenme takibini yap
Laliinnvanilya Seh-al ay keşke bana da gelse o sancılar sıfır açıklığım var iki gün önce gittim 40 olmak üzereyim🥺
Seh-al Suheyla2 40+4 teyim zaten ama öyle bi anda başlayınca hastahaneye gidip gitmemekte tereddüt ettim
Suheyla2 Seh-al ooo haftan bitmiş zaten gece yada sabaha götürür o sizi hasteneye sağlıcakla al inşallah kucağına
elifcicek_07 Laliinnvanilya aynı durumdayım. İki kilo hurma yedim dünden beri ada çayları bilmem ne yok
Seh-al Laliinnvanilya benim de bugün akşama kadar hiçbir şeyim yoktu sancılar bi anda başladı ve durmadı hastahaneye gideceğim umarım açıklığım da vardır bir an önce kavuşmak istiyorum