Aslhn2101 Bugün 38 haftalık olduk, son 14 gün gözüküyor ama bugün yarın olma ihtimali de var olunca içim değişik oluyor ya🙈 ilk gebeliğim erkek bebek bekliyorum acaba sizlerin nasıl oldu erkek olup erken doğuran oldu mu hiç?
Burcusenn Aslhn2101 Günümüz aynı 😄 Benim de ilk gebeliğim ve kız bebek bekliyoruz 💕 Çok heyecanlıyım geceleri uyuyamıyorum 🙈
beyza-1 Aslhn2101 hayırlısı olsun benimde erkek yarın sabah hayırlısı ile oğlumu kucağıma alıcam 38+1 de🩵😀
Burcusenn Aslhn2101 Aminnn canım hepimize inşallahh 🥰🙏🏻🙏🏻 Ağrın var mı peki? Benim belim kopuyor resmen ve geceleri de regl ağrısına benzer bir kramp giriyor 🙊 Her seferinde acaba doğuruyor muyum hissi geliyor 😄😄
Aslhn2101 Burcusenn ayy olmaz mı yaa🤦🏻♀️ bel ağrısı başladı 3 gündür ve dediğin gibi karın ve kasık ağrısı yaşıyorum hatta ayağa kalktığımda sağ iç bacak kemiğim ağrıyor resmen basamıyorum üstüne🥺 değişik değişik ağrılarım var ya😂😂
Burcusenn Aslhn2101 Ben de sol bacağımın üzerine basamıyorum topallıyorum yürürken, inşallah geçici bir şeydir. Yavrularımız sağ salim doğsunlar da inşallah 🤲🏻 Güzel haberlerimizi de burada paylaşalım 🥰🥰