Baby07 sıkmayın canınızı. Benim bütün testlerim temiz çıkmıştı
2li,3lü taramalar. 4 lü tarama da yaptı doktorum. Ultrasonda bağırsakta parlama gördüler. Ama diğer herşey normal. Amniyosentez istedi. Doktordan nasıl çıktım bir ben bilirim. Hem riskinden hemde parasından dolayı bizde vazgectik. Doktorlar hiçbirşeyi riske atmak istemiyor.içinizi ferah tutun. Sağlıkla gelsin inşallah