muziceanne_ Kızlar 9 hafta 6 günlük hamileyim gel gör Kİ her hafta kanamam oluyor bu gün yine oldu progestan iğne kullanıyorum hergün 3 günde bir de proloton depot kullanıyorum aranızda benim gibi olup hamileliği güzel ilerleyen var mı çok üzülüyorum
Susu_09 muziceanne_ ilk gebeligimde 9. Haftaya kdr her hafta kanamam oldu sonra kahverengiye dönüştü 16. Haftada rahim ağzı yetmezliği nedeniyle kaybettim bebek aşağıya yerlesmis siz de bı baktırın belki ondandir
Plutosdaughter muziceanne_ benimde kanamam oldu birkaç hafta sonra bitti ama. Benim plesanta miyomun üstüne yerleşmiş o da kanama yapabiliyormuş. Kanamam olduğu sıra anlaşılmadı bu durum düşük tehditi var dediler yattım bi kaç hafta. Daha sonra perinatolog banınca söylemişti. Ama şükür ki bi daha olmadı. Belki bebeğin yerleştiği yer ile alakalıdır seninki de
bebisimbenmmm muziceanne_ dr ne dedi kontrolde aynı durumda idim 19. Haftaya kadar arada tekrar etti. Sürekli uzan dinlen asla ağır bir şey yapma ve yorulma geçecektir.. Bende de kanama vardi ama bebekte veya çevresinde sıkınti yoktu çok şükür 23 e kadar geldik şimdi. Ve stres korku endişe vs uzak durun benim kanama deprem zamanı başladı onun stresi ile tekrar ediyordu hep sanirim
muziceanne_ Susu_09 ikiz gebelikmiydi benim ikiz doktor kese etrafında çok az kanama alanı var dedi onun dışında korkulacak brşey yok dedi ama dündendir yine ara ara oluyor kahve rengi şeklinde
MerveZengi Plutosdaughter merhaba ben den miyomlu bir hamilelik yaşıyorum. 18.haftamdayım. Bir kere kanamam oldu şükür geçti. Sadece arada ağrılar oluyor özellikle bel ağrısı. Miyomum başlangıca göre büyüdü tabi ama şükür bebekten uzak rahmin dışına doğru. İnşallah sizinde sorunsuz geçmiştir hamileliğiniz. Önerebileceğiniz ya da deneyimlerinizden paylaşabileceğiniz bir şey var mı acaba
Plutosdaughter MerveZengi benim şükür ki büyümedi ve ağrım falan olmadı bi daha. Perinatolog riskli bölgede dedi ama büyümezse sıkıntı olmaz demişti. Şu an 24 haftalığım hayırlısıyla sıkıntısız tamamlarız inşallah hepimiz ☺️
Plutosdaughter MerveZengi birde benim bildiğim kadarıyla ilk 3 ay büyüyormuş genelde. 20. Haftadan sonra büyük ihtimalle büyümez demişti doktor
muziceanne_ bebisimbenmmm benimde stresten bunu çok iyi biliyorum herşeye kendimi o kadar üzüyorum Kİ tabi bu kimsenin umrunda değil kanama alanı çok az dedi doktor stres ten uzak dur dedi yorulma dedi