Elaleylaesat selam anneler ilk bebeğim olacak nasipse hangi bebek bezini almalıyım sizce bebeğim erkek prima biraz pahalı sanki molfix ve sleepy nasıl sizce
Puhu_ishak Elaleylaesat sleepyden herkes çok memnun ben sleepy yenidoğan aldım küçük paket sorun olmazsa onunla devam edeceğim stok yapmayın bebeğinize alerji de yapabilir her ne alacaksanız başlangıç için secin küçük paket alıp deneyin sonra sorun olmazsa fazlaca alırsınız 🥰
Nurr_22_22 Elaleylaesat sleepy 2 ay kullandım güzel pişik tasma yapmadı ama kalıbı dar Molfix geçtim 1.5 aydır kullanıyorum onda da sorun yaşamadım onun kalıbı daha geniş
AyFa1608 Elaleylaesat Molfix kullanıyorum bebeğim 26 günlük. Şimdiye kadar bi sorun yaşamadım. Taşma pişik sızma herhangi bişey görmedim
Burnumageliyoduslkmsn Molfix 1 numara aldım şimdilik pahalı malesef ama deneyeceğim hepsi burada kuponla yeni doğan 1 numara 240 tane 284 TL’ye geliyor tanesi 1.18krs haberin olsun
Semanur0902 Elaleylaesat bende sleepy aldım etrafımda çoğu kişi kullanıyor ve memnunlardı. Bebeğime pişik yapmazsa onla devam ederim. İnşallahda yapmaz çünkü yanlışlıkla baya fazla almışım😂😂
Sadiyes Elaleylaesat ben sleepy aldım. Benim de bebeğim erkek. Bütün paketleri actım havalandırıyorum pişik yapmaması içinn umarım kullanışlı olur ☺️
tubimom Elaleylaesat bence sleepy almaktansa Molfix alın sleepynin eski kalitesi yok yenidogan bebek çok kaka yapıyor geçirir yani
AyFa1608 mmeliikee baby turco veya Molfix izotonik sulu mendili kullanıyorum. Her bezde biraz sudokrem de sürüyorum. Islak mendilden yana da şikayet görmedim henüz.