Kızlar 17 haftalık olduk zor bi gebelik geçiyorum bulantılı iştahım kapandı zaten baya da bi kilo verdim göbeğim cıkmıyo asla bebek 212 gr mış iyi mi sizce sizlerin nasıl ve hareketleri hissediyomusunuz ben artık hissediyorum doktor zayıf olduğun için demişti