Kızlar sağlık ocağı kontrolum vardı bugün ebe karnımı elledi falan bebek aşağı inmiş kanalda değil ama artk doğuma kadar inmesini istemiyrz erken dedi. Zaten dünden beri belim karnım fena ağrıyr 😔 yarın da nstye gireceğim umarım snaci yoktur normalde kaçta iner bebek?