14+5 teyim. Aşırı göğüs hassasiyeti var dr ne yapabilirim ne sürebilirim diye sordum . Kesinlikle göğsüne bisey surmeyeceksin ,düşük ve kanama yapabilir dedi. Doğal yağlar dahil olmak üzere hic birsey. Karnına sur ama gogse olmaz diyor. Sizler nasıl yapıyorsunuz kullanan var mı göğüs çevresine krem?