worin valla okdr çok çocuğu olmayan insanlar varki . Otursunlar şükretsinler erkek diye üzülen kız diye üzülen Allah olanı elinizden almasın ona dua edin katılıyorum canım sana bu nasi bi düşünce anlamış değilim komsum 10 senedir çocuğu olmuyordu tedaviyle 3sene önce hamile kaldı doğum yapti kadın diyoduki ay bi kız olsa ne sevinirim ama art niyetle değil erkek olduğunu duydu uçtu sevincinden çünkü kaç senedir olmuyo oturdu dua etti sayfamda post görünce nasıl hamile kalabilirim bilmemne her gördüğümde diyorum ki Allahım nasip et herkese bu duyguyu Kız erkek ayrımından nefret ediyorum hamile kaldım kayinvalidem hemen tutturdu bence erkek olcak herkes ağız birliyle yok rüyamda gördüm bilmemne bi durum ya sağlıklı olsun yeterki ne olursa olsun demediniz erkek iydir erkek iydir erkek olduğunu duydular havalara uçtular saçma sapan tavırlar