Geçen sene bu ay hamile kalmıştım ama 6. haftada kalp durması sonucu kürtaj oldum. Şimdi bu ayda her gün kasiklarimda sanci var (bat 18mayis) bazı kişiler 3 haftalik öğrendim diyince kendimi test yapmamak için zor tutuyorum ama bekliycem 🙏 kürtaj sonrasi psikolojik olarak çok zor toparlandim halá daha içimin kanayan yarası😢 Hepinizden dua bekliyorum bu ay umutluyum inşallah bekleyen herkese de Allah nasip etsin 🤲