Esmaaa61 36 haftadayım ve karnımın alt kısmı baya çatladı,yanma gibi bir his de oluyor, çatladıktan sonra hiçbir şey işe yaramıyor mu hafifletmeye veya geçirmeye bilgisi olan var mı