Cansuarass Kızlar hamileliğimin şu son 2 ayında çok fena kil aşeriyorum yiyorum da aranızda hiç yiyen oldumu sabah uyandığımda gece uyurken sadece onu yemek geliyor aklıma o kadar güzel geliyor ki tadı bi sorun olmaz heralde