Gonca_ergn Bugün 39 haftam bitti ve Allah’ın belası doktor hiç söylememişti 3 hafta geriden geldiğini yarın doğum yapmam uygun görüldü özele gittim onlarda aynısını söyledi 36 haftalık görünüyor 2900 gram çok kötü oldum ya
Gonca_ergn Gonca_ergn iki üç doktora gidin 3 4 aydır sadece bi doktora gittim oda hiç iyi değilmiş hiç birşey demiyordu bana hep gayet iyi dedi
Alpinannesi__ Gonca_ergn sağlıkla kucağınıza alın inşallah içinizi ferah tutun ne olacağı belli olmaz benimde çok iri diyorlardı ultrasonda çıkandan 400 neredeyse 500 gr eksik çıktı
Aysenurmus Gonca_ergn canınızı sıkmayın kilosu yerinde geri kalmış olsa bile riskli bi durumu yok. Sağlıcakla kavuşun inşallah
EbrKzlky Gonca_ergn kilosu gayet güzel 2buçuk doğsa bile başka bi sıkıntı olmazsa küveze bile girmez Allahın izniyle içini ferah tut sen. Sağ sağlim kucağına al insallah 🙏
CayGetireyimMi Gonca_ergn neysek geç olmadan alıyorlar canım ne ihmaller okuyor bazen Allah korumuş sağlıcakla kavusun. Ben de kesinlikle iki üç Dr a gitme taraftariyim
Gonca_ergn Alpinannesi__ 😢 valla çok üzüldüm ya doktor hiç birşey demedi başka doktor birden soyleyince göz yaşım sel oldu
Gonca_ergn CayGetireyimMi ben hep öle yapıyordum nedense vazgeçtim 😢😢 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin zor ya
Gonca_ergn EbrKzlky çok teşekkür ederim 🤗 valla küveze girse hastanede yeni doğan ünite yok başka hastaneye götürecekler inşallah girmezde
Mervenur_19 Gonca_ergn Allah yardımcın olsun canım, sağlıkla kucağına alırsın inşallah dualarımdasın 🌺🤲
CayGetireyimMi Gonca_ergn amin canım seni çok iyi anlıyorum zor gerçekten benimde erken doğum riskim var aklım çıkıyor inanki
Zehross03 Gonca_ergn kızz gayet kilosu normal ne güzel kucağında olacak minnak üzülme ben 2 kilo dğmuşum ve küveze girmemişim emiyomuşum çünkü 🤣🤣
Virgohome Kilosu çok güzel korkma sancı falan varmı nasılsın hastaneye gidinceye kadar hareket et bari bende büğün yarın gelir nişanım geldi suyu bekliyorum sancı da hafiften var bakalım ne olcak
Virgohome Gonca_ergn hadi ya abla korkma belki banada suni verirler hiç belli olmuyor Allah saflıkla kucağa almayı nasip etsin inşallah ❣️❣️❣️
Gonca_ergn CayGetireyimMi valla çok kötü oldum ya ne zor anne olmak içim içimi yiyor tek duam küveze girmesin hemen yanıma gelsin🥺🤲