Ozlem1231231931 Yerleşke kanaması ne zaman olur olmak zorunda mı herkeste diğer hamilelgimde olmuştu ama kürtaj olmak zorunda kaldım rabbim bir hediye daha verdi çok şükür 4+1iz haftaya Çarşamba doktora gidecegiz gebelik testlerin hepsi pozitif çıktı. Bu kanama bunda olmayınca merak ettim 🍼🚼
Ozlem1231231931 Adet günümde yapmıştım canım çıktı oda bı kaç tane daha yaptım yanlış payı olmasın diye onlarda ayniydi
newmomB Ozlem1231231931 ben de test için bekliyorum da o yüzden sordum 😊 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Ozlem1231231931 newmomB senin nasıl canım.adetin gectimi teşekkür ederiz sende inşallah kalbindkeine tez zamanda kavuşturur rabbim erken gebelik testi yaptınız mı ben ilk ondan yaptım eczacı garanti olur dedi bana
newmomB Ozlem1231231931 benim 2 gün var daha adetime geçmedi henüz erken adete 5 gün kala erken gebelik testi yapmıştım ama negatif çıktı o 🤔
Ozlem1231231931 newmomB sanki bugün yapsan kesin cevabı verirdi sana canım imkanın varsa al dene için rahat eder çıkar belki de hemen
newmomB Ozlem1231231931 Ozlem1231231931 tekrardan erken gebelik yapmak istemiyorum normal testte bile adetten 2 gün sonra negatif çıkıp 7. Gün pozitif çıkan oluyormuş 🤔🤔 herkes adet gecikince yap diyor 😶
AlininAysesii Tabiiki olmak zorunda değil kanama, ama kese oluşmadan önce oluyormuş olursa. Benim olmadı.