Htcyns95 ben 38+5 im hala kullanmaya devam ediyorum . Bunlara ek olarak kaçıncı haftada başlamıştım hatırlamıyorum ama d vitamini , demir , magnezyum , b12 kullanıyorum. Başlarda d vitamini ve demir eklemişti sonra kasılma kramplar olmaya başlayınca magnezyum ekledi . Ardından değerlerimde b12 düşük olunca b12 ye başladık öyle böyle bu güne geldik çok şükür 😀 elenatal 2 hamilelik boyunca kullanılan içeriği zengin bir vitamin . Hamilelik sonrası da elenatal 3. Var zaten o nedenle 2 tüm hamilelik boyunca kullanılabiliyor .