Jale92 Merhaba kızlar 🌹🌹 19 haftalık hamileyim. Aşırı bel agrılarım basladı 2-3 gündür. Yürdügümde ayakta durdugumda özellikle daha çok agrıyor. Basına gelen varmı? Çok kilo almadım, zaten bebekde daha küçük
Jale92 Elif3333 vitamin alıyorum aslında, magnezyum da var icinde. Ek olarak yine sorucam doktoruma. Teşekkür ederim ☺️