O kadar tecrübelerinizi yazmışsınız ki canım anneler bizde eşimle e bebek te ne kadar gerekli bir şey olabilir diye düşünüyorduk oysaki gerçekten gerekliymiş çünkü bende çok pinpirikli biriyim şimdi bile , doğunca da öyle olacağıma eminin ilk bebeğim olucak bide acemilik de var alıcam bende 🙏😘