32Annee yeni gördüm bende cift taraflı direnç var,dr yaptırmamı tavsiye etti ben de yaptırdım çünkü şeker ve tansiyon birbirini tetiklediği için önemli olduğunu ve varsa bir sıkıntı tedbir almakta fayda olduğunu söyledi,yaptırdım.
Bir sıkıntı çıkmadı ama normalde de dikkat ediyorum,şekerli ve tuzlu tüketmemeye özen gösteriyorum.