32 haftalik dogum yaptım 22 aylik suan ve 18 haftalikda hamileyim kan sulandırıci kullaniyorum sadece doktor tuzlu yeme dedi sadece 20 den sonra gebelik tansiyonu çıkıyormuş ilkinde de zaten 32 de tansiyonum yüksekti ondan öncesi hep normaldi..bide cok kilo almamaya calisiyorum suan bir problemimiz yok şükür ki