Senay1 Küveze girmeyen varmı 2 kere ciğer gelistirici oldum 1 kere de hatırlatma dozu yaptılar böyle olup giren oldu mı
Bet1 Senay1 ben 34+0 da doğumum olmuştu üstelik aniden suyum geldiği ve 8cm açılma olduğu için bı anda doğuma aldılar(bebek tersti sezeryan oldum) hiç kuveze girmedi oğlum ciğer geliştirici de olmamıştı hiç aniden olduğu için
Bet1 Senay1 canım ciğer geliştirici de olmuşsun olumlu şeyler düşün ve yatıp dinlen bol bol. Yatmaya bir engelin yoksa hiç kalkma WC dışında
Senay1 Bet1 bitane daha oğlum var maalesef kayınvalidemle de hiç anlaşamıyoruz onun için kalkmam lazım
Bet1 CayGetireyimMi 2600 doğdu. Kilosuna çok takilma önemli olan kilosu değil doğduğunda kendi kendine nefes alıyor olması ve beslenebiliyor olması yeterli
Senay1 CayGetireyimMi inşallah cnm kolarıma almak çok istiyorum diğer oğlum çok zorluk yaşadım 31 haftalık 1900 gr doğdu kuvezde 38 gün kaldı
Senay1 Ayezhanim inşallah cnm inşallah görürüm kayınvalidemle anlaşamıyoruz çocuğuma bakmam lazım ayağa kalkmak istiyorum artık sürekli yatmak istemiyorum anlaşamadığımız için sürekli sıkıntı stres ağlıyorum