Nnnnnn_ Merhaba kizlar. Hamileliyinde ellerde uyusma yasayan oldu mu? Bende geceler ellerimde uyusma oluyor, hatta uyusma nedeniyle uyaniyorum, ellerime masaj yapiyorum ancak o zaman duzeliyor, doktor magnezium yazdi bana. Boyle bir sey yasayan oldumu?
Dml61 Nnnnnn_ benimde 3 haftadır bu şekilde geçen hafta gittiğimde omzundan aşağıya doğru masaj yapıp sıcak havlu koyabilirsin demişti
Tubazeynep Nnnnnn_ Aynı sorunu ben de yaşıyorum sürekli ellerim de uyuşma ve karıncalanma oluşuyor zaten zar zor uyuyan biriyim uyusukluga uyanıyorum resmen 🤦
gulsahklkn Nnnnnn_ Oluyo hatta benim sol kolumda dirsekten aşağı doğru karıncalanma oluyo geçen gün avucumun içi felaket şekilde yanıyordu ve kolum ağrıyodu sinir sıkışması oluşması normalmiş doktorum zaten söylemişti olduğunda endişe etme diye hatta geçen sabah uyandığımda baş parmağımı ve bileğimi oynatamıyodum tuhaf bi yerde sinir sıkışması yaşadım hala ağrısı var 😊
Dml61 Nnnnnn_ ilaç olarak magnezyum tüketiyorum ama hiç bi işe yaramıyor bendede maalesef doğumdan sonra geçer dedi
Cerenbuse Deletedmom_116 Benimde karnım uyuşuyor ne yaptıysam gecmedi 3 aydır magnezyumda işe yaramıyor
Nnnnnn_ Anonim3447 size hangi ilaci yazdi doktorunuz? Bana yazilan ilaci bulamiyorum hic bir eczanede ben 🥺
Deletedmom_116 Nnnnnn_ YA Ayni el uyuşması gibi bebişin olduğu taraf karinclaanip bı sure sizliyo bildiğin uyuşuk oluyo bende anlamadım nedne
Nnnnnn_ gulsahklkn Evet yanma hissi olusuyor bende de, garip bir sekilde aci veriyor. Peki ilac kullaniyormusunuz?
gulsahklkn Nnnnnn_ Onun için ekstra kullandığım bişey yok hamilelikte beklenen bişey olduğu için sadece vitaminleri kullanıyorum doktorun verdiği demir ilacı multivitamin d vitamini ve magnezyum
Nnnnnn_ Deletedmom_116 Bence bi dahaki sefer gittiginizde sakin unutmayin,hatta arayarak da sora bilirsiniz. Gecmis olsun 🥺
Cerenbuse Deletedmom_116 Korkma canım ben anlattim doktorla konustuk Doktor bebegi etkileyen bişey olmadigini söyledi mide sikistigi için uyuşma olabilecegini soyledi hatta 2 ayrı doktora anlattım
funnymummy Nnnnnn_ bende de oluyordu magnezyum kullanıyorum işe yaramadı resmen gece onun sızısına uyanıyordum şükür en son doktor ateş kullanmamı söyledi ve onunla rahat uyuyorum hamileliğe bağlı karpal tünel sendromu oluşmuş hamilelik bitince geçer dedi umarım🙏
Nnnnnn_ funnymummy Insallah gecer, demekki hamilelikte gorulebilir bir durummus. Ben cok tedirgin bir insan oldugum icin her seyi kafama takiyorum. Burda anneler de soyledigi gibi umarim bebeklerimizi saglikla kucagimiza aldiktan sonra gecer 😊
bsrguneri03 Nnnnnn_ kalsıyum magnezyum eksikliği demıstı doktor yada kan degerlerınız düşmüş olabılır bende de aynı durum var vitamin takvıyesı alıyorum ☺️
Nnnnnn_ bsrguneri03 Allah yardimciniz olsun Insallah 🙏🏻 Ben de vitamin atiyorum ve magneziyum da yazdi doktor. Umarim faydasi olur
Gulannee Nnnnnn_ hamilelikte sonn 3 ayda hep cektm o kadar çok ilerlemisti ki uykumdan ağlayarak kalkiyodum. İki elimde de vardı. Bn hergun gece iki elime de atel takarak ağrısını durdurabildm. Ama uyuşma oluyordu yine uykumdan uyanmiyodum . Takmadgm günler gene uyuyamiyodum. Şimdi 12 günlük bebeğim var Allaha şükür gitti ama sol elimde hafif uyuşukluk var yine. Tabiki önceki kadar degl. Bi süre sonra buda bitecektir inşallah
Nnnnnn_ Gulannee Allah bagislasin Masallah. Ben de bir gece aglayarak uyandim. O kadar kotu bir durumdu ki.. Hem ellerim uyusmustu, hem de yanma hissi olusmustu 🥺