handenur52 Arkadaşlar 9 haftalık hamileyim gripim bi sorun olur mu parol içmem de doktora başvurmadım ama
Sila66 handenur52 parol ıcılıyor 🤍bu ara yogun salgın var ya gecmıs olsun bende ıylesemedım daha 🥺🥹🤍🫶🏻
Ayazmom_ ilac icme bence, bende yeni yeni atlatiyorum 8 haftaligim. Doktor ihlamur önermisti. Doğal yontemlerle iyilesmeye calis meyve falan ye. Cok gecmis olsun 🙏🏻
Ayazmom_ handenur52 doktorun onerisi, ama paket olarak degil aktardan alip kendin demle sifa olur insallah 🙏🏻