busraklcaka Merhabalar sevgili hamişlerr Kesemın boyutu 12 ama içi boş sizin keselerınızın içi ne zaman doldu
glsmogrtmn busraklcaka merhaba 5+4 te doktor keseyi görmüştü bizde ama geç döllenme olabilir 8.haftaya kadar bekleniyor sanırım
happyvera busraklcaka 7+3te görmüştüm ben, geç döllenme olduğu için bebek gözükmemiş ☺️ umuyorum sizinde öyledir
777gonul_ busraklcaka 6+6 haftada bende gittim doktora ultrasonda kese içinde embiryo gozukmedi kesenin boyutu 2.58sm doktor dün alalım dedi ben aldirmadim iki hafta daha beklemek istedim
busraklcaka glsmogrtmn ıkı hafta daha bekleyelim dedi banada doktor kesenin boyutu 12mm biraz daha büyümüş ama içi hala boş denildi
Dmltlg50 busraklcaka ben 5+3 de gittim bana da aynisini dedi perşembe Bi daha gitcwz inşallah bu sefer görürüz
Dmltlg50 busraklcaka şuan yeni geldim hastaneden lekelenmem olmuştu yerleşme kanaması dedi Ve kalbini duyduj çok şükür