Bu kadar zorlanacagımı bilsem göbeğime değil göğüslerime odaklanırdım kızlar..
Her şeyi denedim çok acıyo sızlıyor ilk günler pozisyon da çok zorlandım dikişlerdi falan zor oluyordu sonra eve gelince gördüm ki göğüs uçlarım daha da içler acısı..
Zeytinyağ denedim
Krem kullandım
Kuru bıraktım (daha çok kanadı)
Gümüş kapak aldım bedeni varmış ben gibi hop diye orta da kalmayın… 2 gündür onu kullanıyorum.
Dün lugol iyot denedim
Kendi sütüm ile de denedim
Bugun ise tahinin üzerine gelen yağa odaklandım 😬😬 üstelik oğlum sarılık var mı başka öneri?
Ve annem yakında iyileşir derken çevrem ve sanal alem zor en az 3-4 ay diyorlar ☹️☹️