Senasura Benim de düşük. 0.7 doktoruma söyledim hiçbir şey olmaz dedi. Yüksek olması riskli
arirangg Böyle yazdığınızı gördükçe içim rahatlıyor teşekkür ederm 🌺
Beybicik teşekkür ederim 🌺
Senasura benim yüksek çıktı ama 25 mg lık ilaç yazdı doktorum şuan herşey yolunda
Didemsofia hepimize sorunsuz bir gebelik inşallah 🤲🏻🌺