Merhaba kizlar din 17+4te doktora gittim
kanuniye doktora sordum gösterirse söylerim dedi sonra tam kesin değil ama kıza benziyor dedi bu haftada bu şekilde kıza benziyor diyip değişen varmı 😅 tabiki önce sağlık hepimizin bebisleri sağlıklı olsun insallah