Seribanakkurt 25 haftalık hamileyim ama daha çok az karnım var sizin kaç haftalıkken belli oldu resimde gönderebilirsiniz 🥰
Minis122 Seribanakkurt 15 den sonra cikti benim suan 27 haftaligim masallahi var komple disari tasmia durumda oglusum🥰
Aysegulgnc Seribanakkurt ben 10+3üm ama karnım var çok zayıf hamile kalmadım gerçi ama bu karın bildiğin hamile karnı gibi dur bakalım ne olacak
5678_ Esrafatih01 ya bende 22. Haftadayim herkes sanki hamile değilsin diyorlar göbeğim çıkmadı ama ben kendimde fark ediyorum tekme atişlarini hissediyor musun peki
Minis122 Seribanakkurt ilk gebelikten vardi catlak harita gibiydi suanicin asiri kasinti olmuyor. Suan icin eski catlaklarimdan aciliyor sanirim karnim karinda kasinti olursa yeni çatlak oluyorndie biliyorum
Sevcan-14 Seribanakkurt evet otururken yer değiştiren Bi ağrı oldu belime flan baya vurdu bebişin hareketlerini hissetmedim sağlık ocağındaki ebeye görüştüm gel bakalım dedı gittik kalp sesini az çok duyduk çok şükür
Youngmotherr Seribanakkurt [https://mutluresim.com/images/2023/05/09/nCN92H.jpg](https://) 26+0 böyleyse 38-40 düşünemiyorum 🫠
bnc 14+4 teyiz henüz dışarıdan belli olan bir karın yok, ama çıplak kendim aynada bakınca çıkıntı var öne doğru 😊