pnryrtsvn Kızlar 35+4 deyim iki gündür bacaklarım ayak bileklerim şişiyor. Hiç daha böyle bir şey yaşamamıştım çok kötüymüş. Siz böyle bir şey yaşadınız mı neler yapıyorsunuz bu durumda
berkabusra1 pnryrtsvn bende 35. Haftadayım bu hafta bendede başladı ayaklarımda şişmeler. yürüyüş yapmaya çalışın ve bol su tüketin birde otururken ayaklarınızı uzatın altına bi yastık koyunca iyi oluyor aşağı sallandırmayın ben bu şekilde rahatlıyorum
Kayra07 Ben de başladı. 36 haftalığız bol su içiyorum. Yatmadan soğuk suyla yıkıyorum ayaklarımı. Yürümeye çalışıyorum.