Hilalll28 24+4 oldum göbek çevremde kaşıntı var ama henüz çatlamadım. 2-3 gündür bio oil kullanıyorum. Siz kaçıncı haftanızda çatladınız bir de hangi bölgeden ?
bsnrd Hilalll28 hiç çatlak oluşmadı dogurdm gün karnımi gordm çok güzel catlamisti 😁😁ama seviyorum onları🤗
elifserra00 Hilalll28 Son 10 güne kadar çatlamadım dedim tamam artık bırakayım kremi bu saatten sonra bişe olmaz. O saatten sonra bişe oldu……… Çatır çatır çatladım 😅
Esmaaa61 Semanurkcbs yaaa benimde aynı böyle bende 36+4 .Acaba bunlara iyi gelebilecek hiçbir şey yok mu kalıcı mı olacaklar 😭
Hilalll28 Yazmelegi_ ya bana da kaşıntı varsa yakında çatlar dediler korktum ama yapacak bişey yok tabiki ☺️
Yazmelegi_ Hilalll28 bende de kaşıntı başladı önce sonra baktım çatlıyor 😁 vallla yaapcak bisey yok dediğin gibi
Hilalll28 Esmaaa61 ya bu lieracın çatlak sonrası kullanılan kremi var tamamen geçirmiyormuş ama rengini açıp biraz cildi sıkılaştırıyormuş. Ama herkesin cilt yapısı farklı tabi bilemedim ki🙏🏻
yarenh Hilalll28 35. Haftamdan sonra basladi karin bolgem komple yag vs kullansamda kullanmasamda catliyor diyolar dogruda