Ne kadar sürede emziriyorsunuz. Benim iki memeyi emip uyuyor memede uyuyakalıyor doyup gazını cikarip uyandırıp tekrar veriyorum ama doydugu için almıyor. Hatta emdikten sonra sagim yapiyorumm . Acıkınca otomatik kendi uyanıyor zaten 1. 2 saate bir bugün sağlık ocağındaki ebe sürekli emzir dedi uyuyan bebeği sürekli nasıl emzireyim anlamadim gitti. Burnunu topugunu sıkıp uyandırıyorum ama tok olduğu için biraz agzinda tutup geri uyuyor. Herkes bisey diyor kafam yanmış durumda