Rzlgln534 Hanımlar ikinci çocuğuma hamileyim 29.haftadayız. İsmini Zeynep Asil koymayı düşünüyorum sizce nasıl ?
funnymummy Rzlgln534 Zeynep ismini çok severim hep bir asil tek başına da zaten ama asil ismini erkek çocuklarına koyuyorlar sanki son dönemde
-Pinar Rzlgln534 benimde kızımın adı Zeynep olacak inşallah güzel ve anlamlı ama asil yerine başka bı isim düşünurum yerinde olsam tanıdıklarimda oğluna koyan da oldu o adı
Rzlgln534 mylittlebabym funnymummy Kayra07 Yazmelegi_ CaglaUmay -Pinar Valla ben de erkek ismi olduğunu sizden duydum şimdi🙄🙄🙄
Hilalll28 Rzlgln534 yani asılnda unisex bir isim de olabilirmiş ama bende yıllardır hep erkeklerde duydum☺️ Ben olsam koymam yıllar sonra erkek ismi dalga geçerler felan
Arassimo Sadece zeynep olsun neden ikinci isme kasiyorsunuz ki.. seslenirken zaten bir tanesi kullanilacak. Asili kiz ismi olarak hic duymadim