Selces76 Kızlar merhaba dört buçuk aylık hamileyim bir kaç gündür ayıptır söylemesi alt kısmında aşırı baskı hissediyorum sanki bebek cikicakmis gibi oluyorum neden acaba yaşayan var mı?
Z_e_y_a_gul Selces76 benim 24 haftalık aynı şeyi yaşıyorum kaslarım acayip ağrıyor 2 gün önce hatta acile gittim kan ve idrara baktılar bişey yok dedi serum taktılar bişey de değişmedi aynı devam . yürürken oluyor ağrı ve baskı
Selces76 Z_e_y_a_gul ayy birde bu gaz sıkışması mahvediyor herkeste mi oluyor o kadar gaz sancım oluyor ki bebeğin hareketlerini ayırt edemiyorum
Z_e_y_a_gul Esrafatih01 anne olmak hiç de kolay değilmiş 🥲 Allah’ım hepimizin yardımcısı olsun inşallah
meliiisoz Selces76 bende aşırı gaz oluyor kaç kere doğuruyorum sandım kıvranıyorum resmen bağırsaklarım konuşuyor seruma gidiyoruz o derece dayanamıyorum🥺
Z_e_y_a_gul Selces76 aynen ya karnım da günden güne büyüyor az bişey yemek yesem bile şişiyorum nefesim daralıyor resmen:(
Selces76 meliiisoz benimde öyle resmen karnım şişiyor sağ tarafı vee bu aralar hergün böyle artık çok canımı sıkmaya başladı nasıl geçecek bilmiyorum