Benim 17. Hafta ve şuan 4 kg almışım ama takilmamak lazım. Ben bu bahsettiğim kiloyu ilk 2/2.5 ayda aldım çünkü bulantım hiç olmadığı için hep yiyesim vardı ama dur dedim kendime 😂 şuan 4. Ayimizdayiz çok şükür aynı kiloda kaldım. Her gün yürüyüş yapıyorum,bol su ve kuru meyve vb yiyorum bide kızlar bence türk kahvesi de metabolizma hızlandırdığı için önemli. Bide bazı araştırmalara baktım bebeğin beyin gelişimi için de küçük 1 fincan içmek lazimmis her gün. Pilates de yapıyorum evde e daha da alırsam yani Allah korusun 😂🤭