Cansumsu benimde ilk hamileliğimde resmen göğüslerimin hemen dibindeydi oğlum çok yukardaydi çok rahat bir hamilelikti eğilip dogrulurken hiç zorlanmadım. Şimdi ikinci hamileliğim başından beri aşağıda ve çok zor geçiyor 30+1im zorlanıyorum eğilirken gene erkek bebek bekliyoruz