inscnmya Kızlar uygulamaya göre 25 ağustos gözüküyor doğum. Tesettürlüyüm,tavsiye edebileceğiniz elbise pijama var mı? Hastanede rahatlıkla giyebileceğim. Tavsiyelerinizi bekliyorum 🌸
beyzacmvrc inscnmya ben pijabox Instagram dan aldım memnun kaldım kumaşı tiril tiril lohusa takımı aldm piyasaya göre de uygun herkese tavsiye ediyorum ☺️ Outlet ürünleri oluyo mesela nokta kadar leke oluyo ben öyle aldm 400 TL idi. Gelince baktm baktm leke meke hiç bişey göremedim ☺️ Bide dolaptan aldm mağaza kapatmisti satiyodu ordan. Oda sabahlikli aynı şekilde. Sabahlikli iyi olur diye düşündüm sezeryan falan olursa eğer yürüyüş yapicaz hastane içinde sonuçta uzun uzun rahat ederiz
adn111 inscnmya ben emzirme açısından kolay olsun diye önü düğmeli penye pijama takımları aldım birde lcw dreamsdan düz beyaz kolları güpürlü sabahlik aldım her pijamanın üstüne uyuyor çok iyi oldu hastanede yürürken falan üstüne giymek için sabahlik şart
Blgekrks inscnmya https://ty.gl/f1fknvhv1a Ben kendime bu takımı aldım çok beğendim rahat oldu üzerime kumaşı da çok rahat tavsiye ederim 🤭
inscnmya Blgekrks evet görmüştüm bunu cok tatlı model bencede 😍 kız annesiyim ama yine de krem rengi falan olsa düşünebilirdim bende bu modeli