Arkadaşlar dün uyurken bı anda sağ bacağıma arka tarafına bı ağrı girdi tarif edeyim hemen sanki böyle damar üst üste gelmiş gibi bir şey oldu kaskatı kesildi ayağım ovdum falan düzeldi pek önemsemedim açıkçası az önce de aynı şey sol ayak parmaklarima oldu yine kaskatı kesildi olduğum yerde kalakaldım ağrıdı baya bı 10 saniye sonra geçti bunun gebelikle ilgisi varmı başina gelen varmı?