Pemberuya yani daha var doğumuna kuzum bı diyetisyenle iletişime gecebilirsin aslında. En azından vücudun ödem tutmaz hızlı kilo alimin yavaşlar.bende baya almıştım bende şeker çıkmıştı gerçi devlet hastanesinin diyetisyenine gittim hemen bı liste verdi listeye 1 hafta uydum hemen kilo verdim ödemin gitti daha doğrusu.bu ara azitmistim yine şeker hamur baktım şişkinlikler başladı ayaklarım odemlendi hemen döndün tekrar listeye