Feyzaclk Bugün kontrole gittim 1 kilo 400 gram çıktı . Ama ultrasonda her baktığımızda sinirli 🤷🏻♀️ çok iyi dedi doktor ama o suratı asık oldugunu görünce hep modum düşüyor
Allahkahretmesin1 Feyzaclk 29. Haftada benimki de 1400 gramdı 30. Haftada tekrar gittim 1630 gram olmuş ay benim bebiş de sinirli bakıyor kaşlarını çatıyor sürekli 😂
tuna32 Feyzaclk benim de 29 haftada 1400 çıktı, devlet takipliyim mart ayından beri ve malesef orada görüntü vermiyorlar ,ultrasonda da göstermiyorlar malesef :( ama mart ayından önce özel takipliydim kaşlarını çatiyirdu ellerini yumruk yapiyordu falan :))
nevzatbaskomser Feyzaclk Bebeklere duygularımız hislerimiz geçiyor hissediyorlar biliyor musunuz. Hamileliğimiz ne kadar pozitif mutlu geçerse öyle dünyaya geliyorlar. Önce siz sinirden stresten uzak durun bebeğiniz de sizin gibi olur
Allahkahretmesin1 Feyzaclk bu hafta muayeneye giderken biraz gergindim o yüzden o da gerildi herhalde canım kaynanam herkese bir etkisi var 😂😂
Feyzaclk nevzatbaskomser bu sinir stres bir sebebe bağlı gelişmiyor ne yazık ki. Bazen kendime engel olamıyorum en ufak şeye tahammülüm olmuyor. Özellikle bir iki haftadır böyleyim
Feyzaclk tuna32 evet devlette göstermiyolar ben de gitmiştim bi kaç kez. Sinirli o zaman genel olarak bebekler😂